ÁSZF

Webáruházunk általános szerződési feltételei

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért.

Webáruházunk alkoholtartalmú termékeket kínál, ezért kizárólag 18 évet betöltött személyeket szolgálunk ki! A megrendelés elküldésével Ön kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte!

Szállítói adatok

A szolgáltató neve: Lakatos Bálint Ev.
A szolgáltató székhelye: 8230 Balatonfüred, Vitorlás utca 12.
A szolgáltató elérhetősége: dorgicselo@gmail.com
A szolgáltató vállalkozás nyilvántartási száma: 50041480
A szolgáltató adószáma: 67317987-2-39
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Balatonfüred Járási Hivatal
A szolgáltató telefonszáma: +36 495 7563; +36 30 396 4904; +36 87 340 311

Megvásárolható termékek

A Dörgicsélő termékei, melyek megrendelhetők és megvásárolhatók a webáruházon keresztül, de ezen kívül email-ben, telefonon, vagy személyesen a 8244 Dörgicse, Külterület dülő 0283/13  helyrajziszám alatt.

Webáruház rendelési információk

A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, adatainak megadása csak egyszer szükséges.

Megrendelések feldolgozása

Megrendelések feldolgozása munkanapokon 18-22 óra között történik. Ügyfélszolgálatunk a megrendelést 24 órán belül e-mailen visszaigazolja a megrendelőnek.

Rendelések teljesítése

A webáruházon keresztül rendelt borokat a Postai futárszolgálat igénybevételével 3 napon belül házhoz szállítjuk. Kivételt képeznek a közvetlen munkaszüneti nap előtti napon leadott rendelések, ezen napokon leadott rendeléseket a munkaszüneti napot követő 48 órán belül tudjuk szállítani. A csomagok kézbesítése a vevő által megadott címre munkanapokon 8 – 17 óra közötti időszakban történik. A postai futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségeit a megrendelőre terheljük. Személyes átvétel közvetlenül tőlünk és készpénzes fizetés az Echo Pince telephely címén is lehetséges, munkanapokon, 12.00-20.00-ig. (8244 Dörgicse, Külterület dülő 0283/13)

Rendelés menete

1. A regisztrációt követően bejelentkezhet és vásárolhat webáruházunkban. A regisztráció során meg kell adnia az ott kért pontos adatokat.

2. A rendelhető termékeket a „üzlet” gombra kattintva érheti el. A megvásárolni kívánt termékeket helyezze kosárba, a darabszám kiválasztását követően a „kosárba” gombra kattintva. Amennyiben másik terméket is szeretne választani, kattintson ismét a „üzlet” gombra. Ha befejezte a kiválasztást, a „kosár” gomba kattintva jut a kiválasztott termékekhez, ahol megjelenik a fizetendő összeg is.

3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékeket és darabszámukat. A tételek mellett itt is módosíthatja a mennyiségeket.

4. Rendeléséről visszaigazolást kap 24 órán belül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. Esetleges regisztrációkor, azt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelt termék és a házhozszállítási díj fizetésének módja

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot a kézbesítéskor, még a futár jelenlétében szíveskedjen megvizsgálni, és amennyiben sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Jegyzőkönyv nélküli utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhozszállítás díjszabása

Alapdíj, 4000 Ft plusz áfa, illetve palackonként 100 Ft plusz áfa

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak magyar forintban értendők, bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.

Fizetési feltételek

Weboldalunkon lehetőség van bankkártyás fizetésre, banki átutalásra, illetve utánvéttel történő fizetésre.

Utánvét

Ebben az esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
- A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
- A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
- A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
- A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
- Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal

Banki átutalás:

A fizetendő összeget a 11748007-24822622 számú OTP bankszámlára kérjük átutalni. A kiszállítási idő ebben az esetben is a szállítási feltételek szerinti, de a termékeket csak akkor áll módunkban kiszállítani, ha a fizetendő összeg megérkezett a számlánkra.

Elállási jog – Szavatossági rendelet

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Elállási nyilatkozat mintánkat innen töltheti le.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról. A kormányrendelet alapján: a fogyasztó nem élhet az elállási jogával, ha a termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Esetünkben ez azt jelenti, hogy csak a kifogástalan állapotú, felbontatlan és sérülésmentes palackoknak az árát utaljuk vissza.
A megrendelőnek elállási nyilatkozatot kell tennie írásban. A webshop az elállást követő 14 napon belül visszatéríti a termék árát, a megrendelőnek ugyanezen 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje az árut.
A szavatossági rendelet alapján 15 napon belül kicseréljük a bontatlan palackot. Erről jegyzőkönyvet kell készíteni. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell a szerződéskötés időpontját és a hiba leírását is. A szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Amennyiben a vállalkozás elutasítja a fogyasztó igényét, akkor köteles tájékoztatni őt arról, hogy a gazdasági kamarák mellett működő békéltető testületekhez fordulhat.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az “Kapcsolat” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. Rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Lakatos Bálint (Dörgicsélő) általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit, melyeket fentebb olvashat.

Vásárlás esetén szerződése az Lakatos Bálint e.v.-vel kerül megkötésre (adatait ld. legfelül)

 

Köszönjük érdeklődését!

A Dörgicsélő nevében: Lakatos Bálint borász

Kapcsolat

Echo Pince

8244 Kisdörgicse
Külterület dülő 0283/13

info@dorgicselo.hu
+36 30 / 495 7563